reklama

Tlstý zadok alebo strašná sila v nohách?

Na letisko Schwechat som prifrčal taxíkom na poslednú chvíľu, lebo som samozrejme zaspal. Len, len ma pustili cez Gate 4 so zdvihnutým prstom, ale stále s profesionálnym úsmevom na tvári. Mám pocit, že letušky si úsmev navlečú spolu s uniformou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Predieral som sa k svojmu sedadlu pri okne, už obsadenéobtlstlým rakúskym šniclom. Zamával som mu palubným lístkom pred mastnýmimrožovskými fúzami a dožadoval sa uvoľnenia. Neochotne na mňa zagánil azamrmlal niečo otrasným dolnorakúskym dialektom, viditeľne sa mu nechcelo. Odletušky som si požičal profesionálny úsmev a milo sa mu prihovoril:
„Komisar Rex, Niki Lauda und Hermann Maier."
Vyvalil očiská, mrmlanie prešlo do urazeného tónu, čo boloale dôležitejšie pratal sa kade ľahšie.

Ulička úzka, chlapské brušiská objemné, stihol mi tým svojimvyraziť všetko čo som mal v rukách. Ako som sa pre rozsypané veci zohýnal,rifle mi spravili na riti vôbec nie decentné „Puk". Otvor sa vytvoril naozajveľkorysý, lebo aj z prvej rady sa ozvali pochvalné hlasy ohľadne farbymojej bielizne.

Celým letom so snoval plány ako sa čo najrýchlejšiea hlavne nenápadne prezlečiem hneď po vyzdvihnutí batožiny. Mal som toprešpekulované dokonale až na jeden malý, nepodstatný detail. Keďže som naletisko pribehol neskoro, mňa naložiť stihli ale moju batožinu už nie. To somsamozrejme vykomunikoval pri dvadsiatej prepážke a farbu mojich boxeriekpoznalo celé letisko. Pár japončíkov stihlo vytasiť foťáky, tak som znehybnela trochu im zapózoval. Mali z toho bohovú srandu.

Aby som nevyzeral ako sedlák s holou riťou, priamo na letisku som si kúpil nové rifle. V butikurenomovanej značky, cena rovnaká ako u nás. U nás sícev korunách a tam v eurách. Predavač mi prízvukoval dvojročnúzáruku platiacu v celej EÚ. Nekúp to za tie prachy a s tými garanciami

Kvôli krátkosti pobytu ma batožina nenasledovala ale čakalavo Viedni. S radosťou som sa pre ňu zohol, značkové džíny mi rachlina zadku s rovnakým zvukovým efektom ako tie z Miletičky. V tendeň som bol naostro.

Juraj Balucha

Juraj Balucha

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Generálny riaditeľsvojho života, bez potrebnej kvalifikácie a vzdelania. Chameloidný jedinec kráčajúci cez mŕtvoly na ceste za svojim životným cieľom. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenámikser udalostíGrga Pitič

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu