reklama

Spravodlivý

Od rána sa ovzduším nesú voľby. Rozčuľuje ma to, voľby ma vôbec nezaujímajú, tak nech mi s nimi nesmradia ovzdušie. Stačí, že mám naprdenú plnú izbu a som lenivý vyvetrať. Ešteže mi zavolal Holohlavý s úlohou na večer.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Chalanisko dlží za karty. Dlhy z kariet sú splatné do 24 hodín, mladý na to dlabe už týždeň. Za poslednú dobu som si vyslúžil povesť profesionála na vymáhanie. Postavou na to nevyzerám, zato mi často prdne v bedni a sadisticky sa vyžívam v týchto situáciach. Preto väčšinou robím bez svedkov, nie že by mi vadili, nechcú so mnou chodiť. Takmer vždy sa dogrcajú ako malé štence.

GrgaPiticOsobne
GrgaPiticOsobne 

Nutnú výbavu som si zbalil do značkovej športovej tašky, ktorú som dostal spolu s akciovým telefónom pri poslednej promo akcii mobilného operátora. Mobil síce nevydržal úder smerovaný na lícnu kosť mojej predchádzajúcej zákazky, taška však drží perfektne. Ešte ulízať nagelované vlasy, zapnúť si dlhý, čierny kožený kabát a môžem vyraziť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Metro
Metro 

Pri nastupovaní do metra som ešte raz pozrel na adresu dnešnej objednávky. Nóbl štvrť. Tí veľa nevydržia, budú to rýchlo zarobené peniaze. Našiel som svoje životné poslanie, uvádzať veci na pravú mieru, slová a zmluvy sa majú dodržiavať. Keď si poškodené strany nevedia rady iným spôsobom, nastupujem ja, vždy som bol poriadkumilovný.

Barak
Barak 

Mladý býval v novom bytovom komplexe, kde meter štvorcový obytnej plochy stál viac ako ročný zárobok v mojom predchádzajúcom zamestnaní. Zasran, buď je za tým bohatý otecko alebo som sa s ním už mal porozprávať dávnejšie aby si zbytočne nezvyšoval osobné zadlženie. Vrátnik ma pustil dovnútra bez problémov, len mi prízvukoval aby sme nerobili taký hluk ako včera. Sťažovali sa všetci susedia na príliš hlasnú hudbu a rev zúčastnených. Chalanisko asi oslavoval svoj posledný štastný deň. Uvidíme aký úsmev vyčarí dnes.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaklopal som na dvere, netrvalo to dlho a dvere sa otvorili. Nepochopím týchto ľudí, neviem či trpia prílišnou sebadvôverou alebo bol mladý ešte zdrogovaný zo včerajšej party. Ale keď sa po zaklopaní a zvolaní: „Kto je?“, nikto neozve, dvere neotváram dokorán. Stačí na kúsok aby som sa len pozrel, takto som to mal zľahčené. Schytal rovno medzi oči. S boxerom, pre istotu. Zvalil sa ako kus dreva. Odtiahol som ho do obývačky plnej porozhadzovaných fliaš, popcorn a chipsy boli zašľapané do čistobieleho koberca s dlhými vlasmi. To sa bude výborne čistiť. Ruky som mu zviazal za chrbátom lepiacou páskou, zapchal a zalepil som mu papuľu, nech nezačne zbytočne bliakať, veď ma na to upozorňoval vrátnik. Keď ma niekto o niečo slušne poprosí, prečo by som mu to nesplnil. Trochu som sa poobzeral, moderne nevkusné. Hranaté tvary, veľké presklené plochy, ten šmejd má byt aspoň na polovici celého poschodia. Z porozhadzovaných cédečiek som si vybral niečo počúvateľné, vložil ho do veže, ktorú som potom nevedel pustiť a išiel si pripraviť nádobíčko. Hlavne som potreboval mrazničku. Našiel som.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som si pozrel večerné správy na zariadení, ktoré môžu kľudne nainštalovať do kina a budú vidieť aj ľudia v poslednej rade, povedal som si, že mladý sa už vychrápal dosť. Hudbu som pustil preda len trošku hlasnejšie, čo keď sa začne trepať a kopať nohami, príliš nervózny sused by mi mol spraviť škrt cez rozpočet. Mladý sa prebral hneď ako som začal pracovať na donucovacom prostriedku. Vypleštil na mňa oči a niečo mumlal, cez pásku nebolo rozumieť, aj tak ma to nezaujímalo.

Tiež by som sa prebral z príjemných driemot, keby mi niekto strčil do zadku kus ľadu. Keby som vedel, že je v tom ľade ostatný drôt asi by som veľmi pokojný nebol. Chalanisko si síce na zadok nedovidel, ale pokojný nevyzeral. Usmial som sa na neho najprívetivejšie ako som dokázal a pustil si ďalší film. Na dobré veci si človek rýchlo zvyká. Ľudské vnútornosti, hrubé črevo nevnímajúc, sú dostatočne teplé. Ľad sa roztopil veľmi rýchlo. Mladý ležal v kaluži vody, neviem či je to bolo len z toho ľadu alebo sa od strachu aj pošťal. S tým trčiam ostnatým drôtom príliš sexy nevyzeral. Dôverne som ho capol po riti ako to robievam štetkám v strip bare, možno ho to povzbudilo. Potom som potiahol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
OstnatyDrot
OstnatyDrot 

Skrútil sa ako červ. Nevytiahol som ho celý, len jeden uzol. Dva ešte stále zohrieval vo svojich útrobách, niet sa kam ponáhľať. Trochu som odstúpil aby som mu videl do tváre. Naprázdno pregĺgal, z očí sa mu rinuli slzy a šunky sťahoval dokopy. Padavka, takto ma to vôbec nebavilo. Pokazil mi celý deň. Vyšklbol som mu zbytok drôtu na jeden šup. Chalanisko sa pár týždňov poriadne nevysere. Do ucha som mu šepol kam má zložiť dlžné peniaze a úroky, ktoré činili viac ako samotný dlh. Nezabudol som prízvukovať, že túto pôžičku mám momentálne na starosti a keď sa dozviem, že peniaze nedorazili, znovu sa zastavím. Horilivo prikyvoval, isto si zbožne želal aby som čim skôr vypadol. Ešte raz som sa poriadne poobzeral po byte s rozlohou školskej telocvične, zbalil som si náradie a vykročil som do vlhkej tmy. Ako celkom dobrý vtip mi prišlo zastrčiť použitý ostnatý drôt do vázy, ktorá sa týčila na stole. Mám umelecké cítenie.

Cestou domov som v metre sledoval rôzne typy ľudí, ktorí nastupovali, vystupovali, telá sa vo vagóne medzi sebou mleli ako mäso v mlynčeku. V tejto mase ľudí sa ladným pohybom pohyboval revízor. Pokutu som zaplatil, som poriadkumilovný a ctím si pravidlá, akože sa Grga Pitič volám.

Juraj Balucha

Juraj Balucha

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Generálny riaditeľsvojho života, bez potrebnej kvalifikácie a vzdelania. Chameloidný jedinec kráčajúci cez mŕtvoly na ceste za svojim životným cieľom. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenámikser udalostíGrga Pitič

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu