reklama

Mám s kým ale nemám kde

Aj by bolo kde ale rýchlosť situácie si vyžaduje okamžité jednanie, najčastejšie hotel. Keď adeptka nedosahuje kvality vyžadujúce hotel alebo výplata je v nedohľadne, postačí auto. Aj keď je to väčšinou výhovorka, lebo ja som vlastne držgroš a v aute ma to nič nestojí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Už mám vyhliadnutych pár lesných húštin a rýchle grify ako sklopiť sedadlá. Pohodlnejšie je to na predných, baba si môže zaprieť nohy o strop, len nesmie mať na nohách ihličky ako tá posledná krava. Prepichnutý tapacírung na streche sa šéfovi vysveľuje zle, predsa len šéf má lepšie auto, to zaisťuje väčšiu pravdepodobnosť úspechu.

Vylezený na babuľke, prirážam z posledných síl, cítim, že kámoš je v najlepšom a čochvíľa sa dogrcká. Zakloním hlavu ako Tarzan, aby som vydal víťazný škrek gorilieho samca. Nad úrovňou zadných sedadiel však zaregistrujem blikanie modrého svetla.

Kurva, modré svetlo, tu v lese? Pozriem lepšie, policajné majáky, policajti si intenzívne svieta príručnou baterkou do mobilného hniezdočka lásky. Cez tie zahmlené okná aj tak nič nevidia, voyueri.
Hovorím:
„Policajti.”
Babenka:
„Ser na nich, už skoro som, neprestávaj!”
Reku, dobrá exhibicionistka, to si musím zapamätať a niekde využiť, kamoš však je iného názoru a ide okamžite do pohovu.

Hliadka už má prichystané množstvo definícií priestupkov, ktoré sexujúci pár porušuje. Približuje sa to k cene hotelovej izby, dnes som neušetril. Babenka má policajtov na háku a čaká s roztiahnutými nohami kým vybavím potrebné formality. Žiadne preparkovanie, pokračujeme sme priamo na mieste, veď som si to zaplatil.

Juraj Balucha

Juraj Balucha

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Generálny riaditeľsvojho života, bez potrebnej kvalifikácie a vzdelania. Chameloidný jedinec kráčajúci cez mŕtvoly na ceste za svojim životným cieľom. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenámikser udalostíGrga Pitič

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu