reklama

Pár glgov od domu

Dážď ma chytil na pol ceste. Na izbu ďaleko, naspäť ešte ďalej. Na chodník len kde tu prevísali listnaté konáre, ktoré ako tak zachytávali valiacu sa vodu. Bundu som si zapol až ku krku a rezignovane rovnakým tempom pokračoval ďalej. Cítil som ako sa mi dažďové kvapky pomaly dostávali až na lebku.  Vlasy sa priľahli, tvorili ulízaný mokrý vecheť. Prehrabol som si ich prstami a rozstrapatil. Začal som sa usmievať, zúfalstvom. Zmočené nohavice mi oťaželi, v teniskách začalo škvŕkať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Na prestrešenej terase som sa vyzliekol donaha, všetky vecivyvesil a s visiacim vtákom sledoval krátku búrku ako sa ženievyľudneným jesenným morským pobrežím. Pach mora bol cítiť všade. Pár krát somsa cvične potiahol za úd, nereagoval. Vyhodnotil som to ako zbytkový stres,ktorý musím vyfúkať z hlavy. Všetko je to len v hlave. Šťastie,depresia, erekcia, vyvrcholenie, sex.

Večer som si objednal miestne víno, žrádlo oblial litramiolivového oleja. Uhrančivo som vyvaľoval oči na domácich ako dokázali trieskaťo stôl drevenými doštičkami domina a rozčuľovať sa. Oboma rukami somstískal orosené poháre, vyprázdňoval jeden za druhým. Mocné víno od smädu,pomaly útočilo, svet sa spomalil. Začal som si fúkať do dlaní. Niekoľko kráťlanami spálené prsty mi znecitliveli, koža zhrubla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ráno, ešte pred východom slnka, som postával po členkyv studenej morskej plytčine. Malé vlnky mi občas vyšplechli na úroveňlýtok. Rukou som načrel do vody a nalial do úst. Vetrom vysušenéa popraskané pery ma začali štípať. Napadlo ma, že som sa dávnonebozkával. Bozk začína byť vrcholom intimity, na ústa si neviem navliecťprezervatív ako na vtáka, ktorý takto obalený viem okamžite a bez váhaniavraziť do diery aj s tou najhoršou povesťou.

Slanou vodou som si vykloktal ústa a vodu vypľúval akofontánka. Pár krát som to zopakoval, pozeral sa ako dopadajúci prúd čeríkľudnú hladinu. Chvíľu som stál a bezmyšlienkovite očami behal pohorizonte. Skúsil som sa vyšťať na to isté miesto ako som fontánkoval, stálestojac vo vode. Prúd moču zanechával na hladine penu. Príboj ju pomaly tlačilna moje nohy. Keď sa ma mala už už dotknúť, vyliezol som von a pobral sana rannú kávu. Malú, hutnú a silnú. Prvé odlesky slnečných lúčov napokojnej olejovitej hladine sľubovali krásny deň.

Juraj Balucha

Juraj Balucha

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Generálny riaditeľsvojho života, bez potrebnej kvalifikácie a vzdelania. Chameloidný jedinec kráčajúci cez mŕtvoly na ceste za svojim životným cieľom. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenámikser udalostíGrga Pitič

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu