reklama

Zbytočné a nezodpovedané otázky

Je málo vecí horších ako keď mi klesne cukor. Za kus žvanca by som predal aj vlastnú mamu. Potrebujem jesť rýchlo a veľa. Kuchárky ma mali vždy milovali, veď som im nosil pravidelne prázdny tanier a nástojčivo si pýtal dupľu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Na zeleno vymaľované steny, modré obrusy a oranžové kožené stoličky. Jedálny lístok som nervózne začal listovať, ustálil sa na hydine, tú vedia väčšinou pripraviť rýchlo. Tvoriteľ názvov musel mať veľmi poetické črevo, nemal som ani potuchy čo za jedlo ponúkajú. Čašníčke s krátkym tričkom a vytŕčajúcim bielym, mierne previsnutým pupkom, ten piercing v ňom bol ale naozaj skvelý, som radšej položil kontrolnú otázku:
„Prosím vás, čo je to ten Kurací záškodník?“
Prekvapne zdvihla zrak upretý do malého notesa, kam si chcela zapísať moju objednávku.
„Ta nejaké kura, ňe?“
Trochu ma stoličke nadhodilo, naprázdno som preglgol a skúsil ďalšiu neznámu položku.
„A Kura na tunajší spôsob?“
Nedôverčivo spravila malý krok dozadu, dobre si ma premerala.
„Ta tiež nejaké kura, ňe?“

V hrdle mi vyschlo, myslím, že ma aj hlad prešiel. Bol som rozhodnutý opustiť tento lokál a narvať do seba pár hotdogov, ktoré som videl predávať v stánku o ulicu vedľa. Jedálny lístok som zacapil, pleskol ako dobre umiestnená facka.

„Máte Jägermeister?“, vyštekol som jej smerom.
Nedôverčivý pohľad, ktorý doteraz na mňa upierala vystriedala panika. Zreteľne som jej v očiach videl ako sa pocit víťaza na bojisku zmenil na chuť zutekať. Aj roztrasenosť hlasu tomu nasvedčovala:
„Ta ja neviem, šéf tu dnes bol a neznam či ešte dnes dojde.“

Nakoniec som nikam nešiel, normálne som sa nažral, to nejaké kura pripravovali skvelo a Jégra mali na litre. Tesne pred záverečnou som sedel s majiteľom tejto čudnej prevádzky a filozofovali o živote. Mal svoju slabú chvíľku:
„Každá handra, ktorú mám na sebe nestála menej ako 100 Eur, Malrborky fajčím, otec doktor, mama doktor, v Amerike som bol, tak čo tie dievky ešte chcú?“
Típol ďalšiu už do aj tak preplneného popolníka a bez toho aby počkal na moju odpoveď sa pobral preč.

Tak som sa aj ja zamyslel a položil si tú istú otázku:
„Čo vy baby od nás vlastne kurva chcete?“

Juraj Balucha

Juraj Balucha

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Generálny riaditeľsvojho života, bez potrebnej kvalifikácie a vzdelania. Chameloidný jedinec kráčajúci cez mŕtvoly na ceste za svojim životným cieľom. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenámikser udalostíGrga Pitič

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu